29.06.2012 09:28

„My Time Is Now” = sukces

Nike świętuje sukces kampanii pod nazwą „My Time Is Now”. Akcja z udziałem gwiazd piłki nożnej jest najskuteczniejszą jaką kiedykolwiek stworzyła firma Nike.

\"\"
Firma Nike od lat przygotowuje piłkarskie kampanie reklamowe, które zbiegają się w czasie z wielkimi turniejami. Tak było choćby w 1996 roku z akcją „Good vs Evil”. W 1998 roku była kampania „Airport”, w 2002 „Secret Tournament”, a w 2012 „Write the Future”.

Żadna z nich nie może się jednak równać z akcją, której światkami możemy być aktualnie. „My Time Is Now” z udziałem między innymi Cristiano Ronaldo bije rekordy popularności. Spot obejrzało już ponad 39 milionów osób i jest to najszybciej rozprzestrzeniające się wideo w historii Nike.

Co ciekawe dzięki „ukrytym tunelom” internauci oprócz spotu głównego zagłębiają się także w inne filmiki. Dlatego też każdy z nich spędza średnio przed monitorem ponad 6 minut.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing