27.06.2012 09:17

Shazam na Igrzyskach

Igrzyska Olimpijskie w Londynie przyciągają wielu sponsorów i partnerów. Nawet z branży, która na pierwszy rzut oka nijak nie kojarzy się ze sportem…

\"\"
Nowym partnerem Igrzysk Olimpijskich został serwis Shazam. Może nie samych Igrzysk, ale ich transmisji na kanałach NBC takich jak: NBC, MSNBC, NBCSN, Bravo i CNBC. Dzięki tej współpracy logo marki często pojawiać się będzie na monitorach telewizorów.

Czym zajmuje się Shazam? Jest to program, który pozwala zidentyfikować utwór. Wystarczy ściągnąć na iPhone’a odpowiednią aplikację i nagrać kilkusekundowy fragment piosenki. Program już po kilku sekundach poda tytuł i autora utworu. Próżno więc szukać jakichkolwiek powiązań ze sportem.

Zmagania sportowców podczas Igrzysk Olimpijskich w Pekinie śledziło na terenie USA 214 milionów widzów. W tym roku widownia ma być jeszcze większa. Nic więc dziwnego, że wszyscy chcą na tym skorzystać.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing