25.06.2012 12:09

Piwna aplikacja

Marka Pilsen współpracuje od dłuższego czasu z jednym z kolumbijskich klubów piłkarskich. Z tej okazji stworzono nawet specjalną aplikację na telefon komórkowy.

Piwna aplikacja

\"\"
Pilsen jest jednym z głównych sponsorów klubu Independiente Medellín (DIM), który sławny jest za sprawą swoich oddanych fanów. Był to jeden z argumentów, który przekonał firmę Pilsen do współpracy z tą drużyną.

Teraz piwna marka przygotowała dla wszystkich kibiców klubu specjalną aplikację, która ma pozwolić wybrać najlepszego fana drużyny.

Po zainstalowaniu program mierzy głośność okrzyków i częstotliwość podskoków kibica, który trzyma telefon. Wartości te przelicza na specjalny procentowy wskaźnik, który pokazuje jak bardzo zaangażowany był kibic.

Wynikami oczywiście można podzielić się na Facebooku czy Twitterze co w dzisiejszych czasach jest już normą. Ciekawe czy europejskie kluby pójdą podobnym tropem.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing