Under Armour się reklamuje
Marka Under Armour stworzyła właśnie nowy model obuwia. Promocja Spine Shoe rozpoczyna zakrojoną na szeroką skalę kampanię marketingową.
Od wielu lat stojący na czele marki 39-letni Kevin Plank lubi widowiskowe i pełne dramaturgii akcje promocyjne. Teraz rozpocząć ma się największa z nich.
W Nowym Jorku zaprezentowano nowy model obuwia do biegania, który do sprzedaży traf w lipcu. W jednym z magazynów zgromadzono sportowców, którzy mieli swoją osobą poświadczyć o solidności nowego produktu.
Zjawili się między innymi doskonale znani w USA Tom Brady, Lindsey Vonn i Kemba Walker. Oprawę muzyczną zapewniał DJ Mick Boogie. Akcja ta ma być jednak dopiero początkiem rozpoczynającej się niebawem kampanii marketingowej.
Według szacunków koszt jej przeprowadzenia może wynieść nawet 10 milionów dolarów. Na jej potrzeby stworzone zostaną minutowe spoty reklamowe. Przygotowano także filmiki o połowę krótsze. Cała akcja wspierana będzie w mediach społecznościowych oraz na billboardach i innych nośnikach.