Jak oni się ubierają: Lille OSC
Umbro przygotowało dla klubu Lille OSC nowe zestawy strojów na sezon 2012-2013. W ich promocji wzięła udział żywa maskotka drużyny – dog niemiecki.
Jest to bardzo dobry przykład pokazania klubowego symbolu, w tym przypadku doga niemieckiego, pełniącego zarazem rolę żywej maskotki.
Warto dodać, że jest to niezwykła rzadkość. Kluby korzystające z nazw związanych ze światem zwierząt sporadycznie wykorzystują żywe maskotki.
W tym przypadku nawet hasło „Jesteśmy psami” podkreśla autentyzm marki, co powinno przemawiać do wyobraźni odbiorców.




Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Piłkarze londyńskiej drużyny założyli koszulki retro. To szczytna akcja
Trener i piłkarze Brentford FC w ramach akcji “Heart of West London” przybyli do centrum treningowego w koszulkach, które przed laty robiły furorę. Przedsięwzięcie ma na celu propagowanie zasad prawidłowej resuscytacji krążeniowo-oddechowej.



