Igrzyska na Facebooku
Igrzyska Olimpijskie w Londynie mają być pierwszymi Igrzyskami mediów społecznościowych. Wszystko wskazuje na to, że może się udać ten cel osiągnąć.
Na Facebooku ruszył specjalny profil dedykowany Igrzyskom Olimpijskim w Londynie. Strona stworzona została z myślą o sportowcach, którzy podczas swoich zmagań będą mogli umieszczać na niej swoje materiały.
Pozwoli to zawodnikom na lepszą komunikację ze swoimi fanami. Sportowcy będą mogli nie tylko dodawać wpisy, ale także między innymi umieszczać tam swoje zdjęcia.
Choć organizatorzy Igrzysk ściśle współpracują z Facebookiem to zapewniają, że podczas zawodów portal ten nie będzie reklamowany. Ma się bowiem stać częścią tego wydarzenia, jego nieodłącznym elementem, który nie wymaga reklamy.
Co więcej Facebook nie będzie jedynym portalem tego typu, który będzie wykorzystywany przez organizatorów Igrzysk Olimpijskich. Internetowe działania obejmą również takie serwisy jak: Twitter, Google+ czy Foursquare.