Arsenal FC podbija Chiny
Londyński klub kontynuuje swoją chińską ofensywę. Działacze dokładają wszelkich starań, by wypromować w tym regionie markę Arsenal FC.
Od dłuższego czasu klub ten angażuje się mocno w zdobywanie nowych fanów w Azji. Najbardziej interesuje się rynkiem chińskim. Z tej okazji Arsenal organizował takie wydarzenia jak „Chiński miesiąc”, podczas którego na stadionie wyświetlane były wiadomości od kibiców chińskich fanów w trakcie meczu z Manchesterem United.
Tego lata piłkarze Arsenalu pokażą się oczywiście na azjatyckich boiskach. Pojawią się między innymi w Malezji i Pekinie gdzie zostanie rozegrany towarzyski mecz z Manchesterem City.
Na tym jednak nie koniec. Klub postanowił także zawojować chiński internet. Strona klubowa zostanie bowiem umieszczona na największym portali w tym kraju – QQ.com. Strona ta może się pochwalić ponad 700 milionami zarejestrowanych użytkowników! Wydaje się więc, że jest to bardzo dobry krok.
Na witrynie mają być umieszczane najświeższe wiadomości o klubie oraz ekskluzywne wywiady z trenerem jak i zawodnikami. Co więcej Arsenal FC chce także zaistnieć na chińskich portalach społecznościowych.
Cel ten chcą zrealizować poprzez ofensywę na Weibo. Jest to bowiem bodaj największy tego typu portal w Chinach. Dzięki niemu kibice będą mogli przesyłać swoje wiadomości bezpośrednio do klubu.