Duracell wspiera NFL
Czy futboliści biegać będą za piłką, jak króliki w reklamie? Raczej nie, ale Duracell będzie od nowego sezonu oficjalnym dostawcą baterii dla ligi NFL.
Zgodnie z warunkami umowy, której wartości nie ujawniono, Duracell będzie miał prawa licencyjne do zarejestrowanych znaków związanych z NFL – w tym Super Bowl, Pro Bowl, Draft i Play-off.
– Dzięki tej umowie, zwiążemy się z milionami fanów NFL, którzy używają baterii w codziennym życiu. – mówi Volker Kuhn, dyrektor Duracell w Ameryce Północnej.
– Jesteśmy innowacyjną marką w swojej branży. Zapewnimy naładowanie akumulatorów na potrzeby życia na i poza boiskiem. – stwierdził przewrotnie Kuhn.
Duracell nie jest pierwszą marką z rodziny Procter&Gamble, która wspiera NFL. Powiązane z nią spółki, które inwestują w futbol maerykański to m.in. Tide, Gillette, Head & Shoulders i Vicks.
Ambasadorem marki będzie również zawodnik San Francisco 49ers – Patrick Willis.