09.06.2012 12:45

NASCAR będzie „ćwierkać”

Jeden z ulubionych sportów Amerykanów wkracza w erę portali społecznościowych. NASCAR rozpoczyna bowiem współpracę z Twitterem.

\"\"
The National Association for Stock Car Auto Racing znane bardziej jako NASCAR rozpoczyna nowy rozdział swojej promocji. Okazuje się bowiem, że na portalu Twitter uruchomiony zostanie specjalny kanał poświęcony zmaganiom kierowców ścigających się w tych rozgrywkach.

Umieszczane na nim mają być zdjęcia i wypowiedzi osób bezpośrednio związanych z wyścigami. Dostęp do niego będą mieli nie tylko kierowcy, ale także pracownicy techniczni zespołów.

Udostępniane mają być na nim nie tylko wypowiedzi, ale również zdjęcia prezentujące ten sport „od kuchni”. Wszystko po to, by jak najlepiej przybliżyć ten sport wszystkim fanom, którzy dzięki portalowi Twitter poczuć będą mogli zapach spalin.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing