07.06.2012 15:57

Pizza na Euro 2012

Firmy próbują przyciągnąć do siebie klientów przy pomocy Euro 2012 nie tylko w Polsce. Z okazji korzystają także między innymi angielskie pizzerie Domino.

\"\"
Na potrzeby restauracji stworzono specjalną aplikację pod nazwą „The Domigoals”. Zainstalować ją będzie można na urządzeniach przenośnych obsługujących Android lub iOS. Korzystać z niej będą mogli także internauci przy pomocy portalu Facebook.

Pierwszy tysiąc osób, które w programi nacisną przycisk "woohoo" tuż po tym jak na Euro 2012 padnie bramka będzie mogło stanąć w szranki o voucher na posiłek w pizzerii. Im więcej bramek padnie tym wyższa będzie wartość nagrody.

Przypomnijmy, że pizzerie Domino znane są z tego, że korzystają z nowoczesnych technologii. Dzięki temu już ponad połowa przychodów marki generowana jest poprzez dostarczanie pizzy zamawianej przez internet lub telefon.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing