01.06.2012 02:04

GM z United

Informowaliśmy już, że General Motors chce zrezygnować z reklamowania się podczas Super Bowl. Okazuje się, że zastępstwem ma być Manchester United.


Najbardziej rozpoznawalny klub piłkarski świata i motoryzacyjny potentat będą współpracować w celach marketingowych. Marka Chevrolet należąca do GM będzie sponsorem klubu.

Odkąd w GM podjęto decyzję o wycofaniu się z reklamowania podczas Super Bowl spece od reklamy pracujący dla tej firmy musieli znaleźć nową marketingową strategię. Postawiono na piłkę nożną.

Umowa pozwala wykorzystywać marce Chevrolet wizerunek drużyny w różnorakich mediach na całym świecie. Co więcej logo marki będzie pojawiać się na stadionie klubu. Finansowe szczegóły kontraktu nie zostały ujawnione.

– Spotkanie pomiędzy Manchesterem City i United ogląda na świecie około 600 milionów widzów. W porównaniu z Super Bowl, które ma widownię na poziomie 110-115 milionów telewidzów to ogromna różnica. To dla nas duży krok naprzód – skomentował podpisanie umowy Paul Edwards odpowiedzialny w General Motors za globalne strategie marketingowe.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing