28.05.2012 10:05

West Bromwich Albion zmienia sponsora

W zeszłym roku władze klubu podpisały umowę z firmą Bodog, która miała obowiązywać przez 2 lata. Rozwiązano ją jednak znacznie wcześniej...


Kontrakt pierwotnie obowiązywać miał przez 24 miesiące. Zawarto w nim jednak specjalną klauzulę, która pozwalała skrócić współpracę do zaledwie 1 roku. Z opcji tej postanowili skorzystać włodarze klubu.

Zakończono współpracę z firmą Bodog i w jej miejsce podpisano umowę z marką Zoopla, dla której jest to pierwszy krok w stronę marketingu sportowego. Zoopla.co.uk należy do Daily Mail & General Trust. Umowa, która wiązać będzie obie strony od 1 czerwca obowiązywać  będzie przynajmniej do sezonu 2014/2015.

Na jej mocy logo firmy pojawi się na koszulkach piłkarzy, na stadionie, produktach kolekcjonerskich, które sprzedaje klub oraz na oficjalnej stronie internetowej West Bromwich Albion.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing