25.05.2012 09:45

AC Milan i ciasteczka

Klub z Mediolanu pozyskał kolejnego partnera. Tym razem, dość niespodziewanie jest to firma zajmująca się na co dzień produkcją ciasteczek i innych słodyczy.

\"\"
Umowę z AC Milan podpisała bowiem firma United Biscuits, która jest potentatem w przemyśle ciastkarskim na brytyjskim rynku. Na jej mocy od lipca marka McVitie’s Digestives (która należy do United Biscuits) będzie od lipca oficjalnym partnerem włoskiego klubu.

– AC Milan to wielki klub posiadający rozległą bazę swoich fanów na całym świecie – w Chinach, Brazyli, USA i na Środkowym Wschodzie. W samych Włoszech klub ma 7 milionów fanów. 2012 jest szczególnym rokiem dla McVitie’s Digestives, które obchodzi 120 rocznicę powstania. Włochy to dla nas ogromny rynek – w 2011 roku sprzedaliśmy ponad 8,3 miliona opakowań. Mamy nadzieję, że dzięki tej współpracy uda nam się jeszcze zwiększyć zasięg – komentuje Luca Alessandri odpowiedzialny za marketing marki United Biscuits we Włoszech.

Przypomnijmy, że AC Milan współpracuje już z takimi markami jak: Adidas, Sky, Audi, Emirates Airlines, Dolce & Gabbana i Indesit.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing