23.05.2012 05:14

Coca-Cola promuje Igrzyska

Zdobywca nagrody GRAMMY - Mark Ronson - i wokalistka Katy B w lutym uczestniczyli w koncercie, który teraz wykorzystano jako reklamę Igrzysk Olimpijskich.

Nagranie zarejestrowane zostało w ramach kampanii "Move to the Beat", która ma być reklamą Coca-Coli na Igrzyska Olimpijskie w Londynie.

Akcja promocyjna ma na celu zainteresowanie młodzieży sportem oraz wdrożenie ich w atmosferę dużego turnieju, jakim niewątpliwie będą tegoroczne Igrzyska. Wykonawcy utworu przy jego produkcji czerpali w tym celu inspirację z muzycznego dziedzictwa stolicy Anglii.

– Pasją numer jeden współczesnych nastolatków jest muzyka. Dzięki wplataniu do niej elementów sportu chcemy zachęcić wszystkich do kibicowania. – stwierdził Shay Drohan, wiceprezes ds. napojów gazowanych Coca-Coli.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing