14.05.2012 08:36

Manchester City na Foursquare

Świeżo upieczony Mistrz Anglii poszerza pole swojego działania na portalach społecznościowych. Władze klubu podpisały umowę z Foursquare.

\"\"
Foursquare to darmowa aplikacja na nowoczesne telefony komórkowe, która namierza lokalizację użytkownika. Oprogramowanie współpracuje między innymi z Facebookiem i Twitterem dzięki czemu w łatwy sposób można podzielić się z przyjaciółmi informacją o tym gdzie się znajdujemy.

Manchester City jest pierwszym angielskim klubem, który rozpoczął współpracę z Foursquare. Dzięki niej użytkownicy, którzy będą zainteresowani kontem klubu na tym portalu mogą liczyć na zniżki między innymi w klubowych sklepach i restauracjach na stadionie.

Profil klubu cieszy się dość dużą popularnością – ma już około 16 tysięcy śledzących. Manchester City planuje rozpocząć podobną współpracę z innymi portalami tego typu – YouTube, Facebook, Twitter i Flickr.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing