08.05.2012 06:53

Liverpool zmienia sponsora

Liverpool FC zmieni logo swojego głównego sponsora - Standard Chartered. Metamorfoza koszulek Adidasa nastąpi jednak tylko na jeden mecz.

Zmiana logotypu sponsora związana jest z promowaniem akcji pomocy ludziom niedowidzącym. Napis "Seeing is Believing" pojawi się na koszulkach zespołu podczas ostatniego meczu ligowego na Anfield Road (9 maja przeciwko Chelsea FC) i ma na celu zwiększenie świadomości w temacie unikania ślepoty.

"Zobaczyć znaczy uwierzyć" to akcja głównego sponsora klubu, której priorytetem jest zbieranie pieniędzy na unikanie ślepoty w krajach rozwijających się.

Projekt "zarobił" już ponad 40 milionów dolarów, a celem jest zbiórka 100 milionów do 2020 roku.

– Robimy co w naszej mocy, aby wyeliminować problem ślepoty. Mimo to 39 milionów ludzi na świecie pozostaje ślepych. Przywrócenie wzroku daje niezależność ekonomiczną. – zapewniają przedstawiciele akcji.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing