Blackburn rezygnuje z zarobków
Klub angielskiej Premiership - Blackburn Rovers - oddał główne miejsce reklamowe na swoich koszulkach meczowych instytucji charytatywnej Prince\'s Trust.
Klub, który ma doświadczenie w uczestniczeniu w imprezach organizowanych przez Prince\’s Trust, zrezygnował ze współpracy z komercyjnym sponsorem dla dobra lokalnej młodzieży. Prince\’s Trust to organizacja ustanowiona przez księcia Karola w 1976 roku zajmująca się kształceniem i wychowaniem biednej części młodego społeczeństwa brytyjskiego.
Miejsce na froncie trykotów Blackburn zwolniło się po zakończeniu minionego sezonu, kiedy do końca dobiegła trzyletnia umowa z Farby Crown. Jej wartość szacowana była na 5 milionów funtów.
– Klub łączą silne i owocne stosunki z Prince\’s Trust od 2005 roku. Ekspozycja loga organizacji na najważniejszym miejscu reklamowym na koszulkach pomoże zwiększyć świadomość problemu, jaką jest biedna młodzież – stwierdził Simon Williams, szef handlu i marketingu Blackburn Rovers.
Parafowanie kontraktu zbiegło się w czasie z zamieszkami w Londynie, w którym udział bierze spora część angielskiej młodzieży.