Sky na siodełku
Medialny gigant będzie kontynuował swoją współpracę z brytyjskimi kolarzami. Sky przedłużyło bowiem swoją umowę wspierania kolarstwa do 2016 roku.
Współpraca dotyczyć ma promocji wszystkich dyscyplin sportowych związanych z rowerem – w grę wchodzą nie tylko wyścigi szosowe, ale także torowe, górskie czy nawet BMX. Jej owocem ma być nie tylko wsparcie brytyjskiego kolarstwa w drodze po medale olimpijskie, ale także, a może przede wszystkim zachęcenie Brytyjczyków do częstszego korzystania z roweru. By zachęcić rodaków do podróżowania jednośladem firma przygotowała kampanię pod nazwą Sky Ride – jej pierwsze efekty są już widoczne.
– Rozwój kolarstwa w ciągu ostatnich 4 lat był niebywały. Nie tylko nasi sportowcy występujący na Olimpiadzie i Paraolimpiadzie dołączyli do światowej czołówki, ale także udało nam się stworzyć Sky Team – drużynę kolarską, która ściga się z najlepszymi – twierdzi Ian Drake, stojący na czele brytyjskiego kolarstwa.
– Bycie nacją przodującą w kolarstwie to nie tylko zdobywanie medali – to także inspirowanie rodaków do korzystania z rowerów. Właśnie to osiągamy dzięki inicjatywom takim jak Sky Ride i jesteśmy na dobrej drodze, by osiągnąć swój cel, którym jest zwiększenie liczby rowerzystów o kolejny milion w 2013 roku – dodaje.