MasterCard poprawia PR
Niedawno UEFA ogłosiła kontynuację współpracy z MasterCard. Firma ta chce to jak najlepiej wykorzystać. Pomóc jej w tym ma agencja Frank PR.
UEFA przedłużyła niedawno umowę z MasterCard dotyczącą sponsorowania Ligi Mistrzów i Superpucharu Europy. Agencja Frank PR zajmie się medialną oprawą tej współpracy. Firma ma wypromować wszystkie inicjatywy MasterCard związane z tymi rozgrywkami.
Jedną z nich ma być ujawnienie raportu przedstawiającego analizę wydatków kibiców piłkarskich związanych z rozgrywkami Ligi Mistrzów. Badania mają dotyczyć między innymi wydatków w barach, klubach, sklepach, hotelach i na samych stadionach ponoszonych przez fanów piłki nożnej.
Oficjalne ogłoszenie agencji Frank PR jako współpracownika MasterCard jeszcze nie nastąpiło. Warto zaznaczyć, że MasterCard niedawno został oficjalnym partnerem rozgrywek Ligi Mistrzów UEFA na lata 2012-2015 i Superpucharu Europy w latach 2012-2014.