01.04.2012 14:45

Puchar Niemiec nadal z Continental

Producent opon Continental poszerza swoje zaangażowanie w piłkę nożną, dzięki współpracy z rozgrywkami Pucharu Niemiec - DFB Pokal.

\"\"Umowa podpisana została na dwa lata. Continental będzie w tym czasie oficjalnym sponsorem rozgrywek.

– Przedłużenie tej umowy wzmacnia nasze zaangażowanie w światową piłkę nożną. W swoim portfolio mamy takie turnieje, jak Euro 2012 i Mundial w 2014 roku. – komentuje Nikolai Setzer, dyrektor generalny Continental.

Nowy kontrakt udoskonala koncepcję marketingową operatora zawodów. Liczba partnerów została zmniejszona – z jedenastu do sześciu – którym zaoferowano bardziej eksluzywną platformę komunikacyjną. Prócz tego, partnerzy mogą używać znaku towarowego Pucharu Niemiec, który moze być używany w materiałach promocyjnych.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing