29.03.2012 05:20

Liverpool się promuje

Liverpool FC kontynuuje rozwój marki na globalnych mediach społecznościowych. Angielska ekipa ma oficjalne konto na kolejnym portalu.

\"\"Liverpool FC pojawił się na Pinterest – jednym z najszybciej rozwijających się portali społecznościowych.

Serwis, który na początku 2011 roku miał zaledwie 10 tysięcy użytkowników, z dnia na dzień rośnie w siłę. W styczniu 2012 roku miał już 11,7 miliona unikalnych użytkowników, co czyni go najszybciej rozwijającym się portalem społecznościowym w historii internetu.

Jaka jest idea Pinterest? Witryna pozwala na tworzenie wirtualnych tablic ze zdjęciami, które udało się nam "złowić" w sieci. Gromadząc je u siebie, tworzymy własną wizję świata.

Liverpool FC jest również pierwszym brytyjskim zespołem, który stworzył oficjalne konto na Tumblr. Blog z fotografiami pozwala kibicom spojrzeć w przeszłość drużyny z Anfield Road.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing