Inter Mediolan negocjuje nową umowę sponsorską. Kto zastąpi Pirelli?
Inter Mediolan w przyszłym sezonie może zagrać z nowym emblematem sponsora na centralnej części koszulki meczowej. Jak informuje Gianluca Di Marzio, klub ma podpisać umowę z platformą Socios.
Koniec pewnej epoki
W tym roku doszło do dużej zmiany w sponsoringu Interu Mediolan. Z klubowych koszulek zniknęło bowiem logo marki Pirelli, które towarzyszyło piłkarzom z Lombardii od 26 lat. Chociaż producent opon wciąż będzie współpracować z klubem, umowa sponsorska będzie przebiegać na innych zasadach niż do tej pory.
Nowy sponsor „Nerazzurrich”
Inter Mediolan już zaprezentował wzory strojów meczowych na najbliższy sezon. Na razie jednak nie są one dostępne w stacjonarnych punktach ani w sklepie internetowym. Klub wciąż bowiem nie zawarł umowy sponsorskiej z firmą, której logo miałoby widnieć na koszulkach. Wszystko jednak wskazuje na to, że w tej sprawie nastąpił przełom.
Jak informuje Gianluca Di Marzio, nowym sponsorem klubu będzie międzynarodowa platforma do interakcji między klubem a kibicami, Socios. Na mocy tej współpracy, Inter miałby zarobić 30 milionów euro rocznie. Zdaniem włoskiego dziennikarza, negocjacje pomiędzy właścicielem klubu, chińską grupą Suning oraz potencjalnym nowym sponsorem wciąż trwają.