Nowa identyfikacja wizualna dla Kiwisport
Agencja marketingu sportowego Kiwisport zmienia swoją identyfikację wizualną. Korekty spowodowane były reorganizacją agencji i powstaniem Kiwigroup.

Motywy wykorzystane w nowej identyfikacji wizualnej zaczerpnięte zostały z kultury Nowej Zelandii. Nie mogło więc zabraknąć ptaka kiwi, kojarzonego z maoryską tradycją kształtu koru, symbolu piłki do rugby oraz liści paproci.
Zreorganizowano także strukturę agencji. Powołano Kiwigroup w skład, której wchodzą: Kiwisport, Kiwibrand i Kiwicity.
Oprócz marketingu sportowego grupa działa na dwóch innych płaszczyznach: komunikacji marki oraz marketingu terytorialnego.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Kandydat na szefa MKOl-u: kluczowe jest spotkanie przyszłego przewodniczącego z Trumpem
Juan Antonio Samaranch junior, jeden z kandydatów na nowego przewodniczącego Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego, uważa, że osoba obejmująca to stanowisko powinna jak najszybciej spotkać się z prezydentem USA, Donaldem Trumpem.



