14.03.2012 06:34

Brytyjczycy dziękują mamom

Przed Igrzyskami Olimpijskimi w Londynie brytyjscy sportowcy wzięli udział w kampanii propagującej wdzięczność dla mam za trud ich codziennej pracy.

Brytyjczycy dziękują mamom


Kampania nosi nazwę: "Thank You, Mum". Spoty nakręcili między innymi tacy sportowcy jak Jessica Ennis, Sir Chris Hoy czy Paula Radcliffe. Dziękują w nich swoim mamom za wszystko co zrobiły by wspomóc ich karierę.

Kampania ma zmobilizować społeczeństwo do docenienia codziennego trudu mam. Na YouTube powstał specjalny kanał, na którym użytkownicy mogą umieszczać swoje podziękowania. Spośród wszystkich, którzy taki film tam umieszczą wybranych zostanie 50 osób, które dostaną rodzinne bilety na Igrzyska Olimpijskie. Wejściówki pozwolą obejrzeć między innymi finał sprintu na 100 metrów oraz ceremonię otwarcia i zamknięcia imprezy.

Pomysł na kampanię tego typu pojawił się, gdy przeprowadzone badania wykazały, że przeciętna brytyjska matka słyszy "dziękuję" rzadziej niż raz w miesiącu.

Sir Chris Hoy, kolarz i ambasador marki Gilette stwierdził: – Moja mama zawsze mi powtarzała, że jeśli wygram jakiś wyścig to nie będzie to efektem mojej ciężkiej pracy czy treningu lecz sukces ten zawdzięczać powinienem jej kuchni i wsparciu jakie mi udzieliła. Pewnie jest w tym trochę prawdy. Dziękuję mamo.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing