14.03.2012 06:27

Na Euro z Marsem

Producent słodyczy - Mars - wydał 4,3 miliona funtów na multimedialną kampanię marketingową swojej współpracy z reprezentacją Anglii na czas Euro 2012.

Firma współpracowała z kadrą narodową także podczas minionych Mistrzostw Świata w RPA, ale zainwestowana kwota jest wyższa o 70%.

Ambasadorami marki są piłkarze kadry narodowej – Theo Walcott, Jack Wilshere, Ashley Young i Steven Gerrard. Wszyscy wystąpią w reklamach związanych z popularną firmą.

W ramach akcji przygotowane zostały limitowane edycje koszulek kadry, które wygrać może 100 tysięcy kibiców. Dodatkowo planowane są reklamy telewizyjne i kampania w internecie.

Mars jest oficjalnym sponsorem reprezentacji Anglii od 2009 roku, kiedy firma podpisała pięcioletni kontrakt z FA. Początek współpracy sięga jednak 2006 roku.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing