Na Euro z Marsem
Producent słodyczy - Mars - wydał 4,3 miliona funtów na multimedialną kampanię marketingową swojej współpracy z reprezentacją Anglii na czas Euro 2012.

Ambasadorami marki są piłkarze kadry narodowej – Theo Walcott, Jack Wilshere, Ashley Young i Steven Gerrard. Wszyscy wystąpią w reklamach związanych z popularną firmą.
W ramach akcji przygotowane zostały limitowane edycje koszulek kadry, które wygrać może 100 tysięcy kibiców. Dodatkowo planowane są reklamy telewizyjne i kampania w internecie.
Mars jest oficjalnym sponsorem reprezentacji Anglii od 2009 roku, kiedy firma podpisała pięcioletni kontrakt z FA. Początek współpracy sięga jednak 2006 roku.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Kandydat na szefa MKOl-u: kluczowe jest spotkanie przyszłego przewodniczącego z Trumpem
Juan Antonio Samaranch junior, jeden z kandydatów na nowego przewodniczącego Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego, uważa, że osoba obejmująca to stanowisko powinna jak najszybciej spotkać się z prezydentem USA, Donaldem Trumpem.



