Na Euro z Marsem
Producent słodyczy - Mars - wydał 4,3 miliona funtów na multimedialną kampanię marketingową swojej współpracy z reprezentacją Anglii na czas Euro 2012.

Ambasadorami marki są piłkarze kadry narodowej – Theo Walcott, Jack Wilshere, Ashley Young i Steven Gerrard. Wszyscy wystąpią w reklamach związanych z popularną firmą.
W ramach akcji przygotowane zostały limitowane edycje koszulek kadry, które wygrać może 100 tysięcy kibiców. Dodatkowo planowane są reklamy telewizyjne i kampania w internecie.
Mars jest oficjalnym sponsorem reprezentacji Anglii od 2009 roku, kiedy firma podpisała pięcioletni kontrakt z FA. Początek współpracy sięga jednak 2006 roku.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Kontrowersje wokół planowanej wizyty legendy w Moskwie. „Włoskie firmy działają na rosyjskim rynku”
We Włoszech wybuchła burzliwa dyskusja po tym, jak ogłoszono, że Francesco Totti, ikona AS Romy, ma wziąć udział w komercyjnym wydarzeniu organizowanym w Moskwie. Media odnotowują ostrą krytykę, m.in. komentarze w stylu: „Włochy Cię kochają, nie jedź tam” czy „To kompromitacja”. Jak podkreślają dziennikarze, decyzja uwielbianego w stolicy Włoch sportowca…



