„My Cause My Cleats”. Jak gracze NFL pomagają swoimi butami
Marketingowy cykl sezonu w NFL jest ściśle ustalony. Liga po kolei, rok w rok, realizuje swoje akcje. Gracze kolejno angażują się w walkę z nowotworami czy oddają szacunek wojskowym. Teraz przyszedł czas na wparcie dowolnych inicjatyw wybranych przez zawodników. W 13. tygodniu rozgrywek futboliści mieli okazję przygotować spersonalizowane korki, które nawiązują do organizacji, którą wspierają. […]
Marketingowy cykl sezonu w NFL jest ściśle ustalony. Liga po kolei, rok w rok, realizuje swoje akcje. Gracze kolejno angażują się w walkę z nowotworami czy oddają szacunek wojskowym. Teraz przyszedł czas na wparcie dowolnych inicjatyw wybranych przez zawodników.
W 13. tygodniu rozgrywek futboliści mieli okazję przygotować spersonalizowane korki, które nawiązują do organizacji, którą wspierają. Następnie zostaną zlicytowane, a wszystkie środki przekazane na wybrany przez nich cel.
Ligowy dokument zawierający listę zawodników oraz wybrane przez nich fundacje zawiera 31 stron.
Wszyscy zaangażowani w akcję podkreślają, że w samej akcji ważne są nie tylko zebrane pieniądze, ale również zwracanie uwagi na problemy oraz uświadamianie społeczeństwa.
W tym sezonie najwięcej gracz wspiera fundacje związane ze sprawiedliwością społeczną. Na dalszych miejscach są organizacje pomagające młodzieży, potem zajmujące się zdrowiem oraz profilaktyką nowotworową.
Oto kilka przykładów tegorocznych korków, które będzie można kupić na aukcjach:
Whew! This was my 1st time leading a project on this scale and I am so proud of how our creative team came together to bring #MyCauseMyCleats in-house for the first time. This has been a creative goal for a while and so glad our leadership rallied to make it happen. #RiseUpATL pic.twitter.com/HzwGLefVLK
— Britt Davis (@BrittDavis704) December 5, 2020
Więcej można znaleźć na Instagramie oraz Twitterze pod #mycausemycleats