02.03.2012 05:48

Manchester na Osi czasu

Manchester United jest jedną z pierwszych marek na świecie, która skorzystała z nowych usług Facebooka przygotowanych dla przedsiębiorców.

\"\"W minionym tygodniu rozwój "Czerwonych Diabłów" na portalach społecznościowych wkroczył w nową fazę realizacji i zapewnić ma pozyskanie łącznej liczby światowych sympatyków na poziomie 845 milionów.

Klub zmodernizował swój profil i zaczął wykorzystywać "Oś czasu". Nowa strona ma na celu zbliżenie użytkowników do klubu, dając im podwyższony poziom interaktywności. Kibice będą mogli poruszać się w ponad stuletniej historii drużyny za pomocą wspomnianej "Osi czasu".

Strona Manchesteru United na Facebooku publikowana jest w osiemnastu językach i "zalajkowało" ją prawie 30 milionów kibiców. Od przejścia na nowy system publikacji, na stronie pojawiło się ponad trzysta nowych wpisów.

Czy odroczy to realizację własnego projektu społecznościowego Manchesteru?

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing