„Human Race FC”. Wyjątkowe koszulki klubów piłkarskich
Pięć klubów z europejskiej czołówki razem z Adidas, ich sponsorem technicznym, zaprojektowało nowe koszulki w ramach akcji "Human Race". Wyjątkowe projekty zaprezentowały Manchester United, Arsenal FC, Juventus FC, Real Madryt oraz Bayern Monachium.
– Zaczynając od prostej bawełnianej koszulki, proces projektowania odwrotnego skupiał się na surowej, ludzkiej i ekspresyjnej technice ręcznie rysowanej na prostym płótnie. Wszystkie zawiłe detale zostały ponownie odwzorowane w formacie farby, od herbów klubu po logo partnerów, aby stworzyć wygląd ujednolicony stylem – tak swoje nowe produkty opisuje producent na swojej stronie internetowej.
Współautorem projektów jest dyrektor kreatywny Humanrace, Pharrell Williams, znany muzyk i wieloletni ambasador Adidas.
– W tej kolekcji jest istota człowieczeństwa. Niedoskonale idealna kreatywna ekspresja. Koszulki, które ożywiają wspomnienia z przeszłości tych 5 klubów. Pokaz siły i kreatywności dzisiejszej kultury piłkarskiej – twierdzi projektant.
Przy okazji premiery nowych strojów, kluby będą miały okazje włączyć się w akcje charytatywne. Bayern Monachium w komunikacie mówiącym o dołączeniu do akcji przekazał, iż zysk ze sprzedaży przeznaczy na wspieranie projektu „SOS children’s villages” na całym świecie.
Wszystkie wersje koszulek można kupić na polskiej stronie producenta. Cena każdego trykotu to 379 złotych.