01.03.2012 10:02

Więcej FA Cup na Facebooku?

Amerykański browar Budweiser, który jest sponsorem FA Cup chce zwiększyć liczbę meczów, które transmitowane będą na żywo na portalu Facebook.

Więcej FA Cup na Facebooku?

\"\"
W zeszłym roku Budweiser pośredniczył w umowie z zespołami Ascot United i Wembley FC. Transmisja z meczu drużyn dostępna była na profilu browaru na Facebooku. Oglądało ją około 30 tysięcy osób!

Budweiser negocjuje z The Football Association (FA) prawa do transmisji pięciu rund wstępnych pucharu. FA podpisało już umowę z ITV oraz ESPN dotyczącą przyszłorocznych rozgrywek, na mocy której prawa do wszystkich meczów późniejszej fazy FA Cup należą do tych dwóch nadawców.

Przypomnijmy, że współpraca FA z Budweiserem została ogłoszona latem zeszłego roku a jej wartość szacuje się na kwotę około 8 milionów funtów rocznie. Przedstawiciele FA nie wykluczają, że liczba meczów transmitowanych przy pomocy portali społecznościowych zostanie w przyszłym sezonie zwiększona.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing