Więcej FA Cup na Facebooku?
Amerykański browar Budweiser, który jest sponsorem FA Cup chce zwiększyć liczbę meczów, które transmitowane będą na żywo na portalu Facebook.
W zeszłym roku Budweiser pośredniczył w umowie z zespołami Ascot United i Wembley FC. Transmisja z meczu drużyn dostępna była na profilu browaru na Facebooku. Oglądało ją około 30 tysięcy osób!
Budweiser negocjuje z The Football Association (FA) prawa do transmisji pięciu rund wstępnych pucharu. FA podpisało już umowę z ITV oraz ESPN dotyczącą przyszłorocznych rozgrywek, na mocy której prawa do wszystkich meczów późniejszej fazy FA Cup należą do tych dwóch nadawców.
Przypomnijmy, że współpraca FA z Budweiserem została ogłoszona latem zeszłego roku a jej wartość szacuje się na kwotę około 8 milionów funtów rocznie. Przedstawiciele FA nie wykluczają, że liczba meczów transmitowanych przy pomocy portali społecznościowych zostanie w przyszłym sezonie zwiększona.