Lavazza oficjalną kawą Juventusu
„Oficjalna kawa” w skali globalnej mistrzów Włoch – to sedno porozumienia zawartego przez Lavazzę i Juventus. Dwie uznane włoskie marki mają wspólną wizję przyszłości. Włoskie marki Umowa obejmuje szereg działań marketingowych i komunikacyjnych, takich jak widoczność marki Lavazza na stadionie Allianz podczas meczów Serie A i Coppa Italia oraz w Centrum Treningowym Juventus, działania w […]
„Oficjalna kawa” w skali globalnej mistrzów Włoch – to sedno porozumienia zawartego przez Lavazzę i Juventus. Dwie uznane włoskie marki mają wspólną wizję przyszłości.
Włoskie marki
Umowa obejmuje szereg działań marketingowych i komunikacyjnych, takich jak widoczność marki Lavazza na stadionie Allianz podczas meczów Serie A i Coppa Italia oraz w Centrum Treningowym Juventus, działania w mediach społecznościowych, komunikację digital oraz wykorzystanie logo w komunikacji ATL i BTL.
Porozumienie obejmuje także wyłączną sprzedaż kawy Lavazza we wszystkich kawiarniach i salonach gościnnych na Allianz Stadium w Turynie (na którym znajdują się również kawiarnie Lavazza); korzystanie z automatów Lavazza we wszystkich Sky boxach stadionu, a także prawo do dostarczania kawy do Hotelu J.
Partnerstwo obejmie również pierwszą drużynę kobiet Juventusu, która od momentu powstania utrzymuje mistrzostwo Włoch oraz świat eSportu dzięki działaniom z drużyną Juventus eFootball.
Kawa w świecie sportu
– Jesteśmy szczególnie dumni z podpisania wieloletniego partnerstwa z kultową włoską marką o międzynarodowym zasięgu, jaką jest Juventus, która podobnie jak my pochodzi z Turynu i wiąże się z ważnym dziedzictwem rodzinnym – powiedział Sergio Cravero, dyrektor marketingu Lavazza. – Sport to jeden ze strategicznych filarów naszej marki w promowaniu prawdziwej kultury włoskiej kawy na całym świecie i docieraniu do szerokiego grona pasjonatów. Jestem pewien, że ta współpraca będzie niezwykle owocna w przekazywaniu wspólnych wartości – dodał.
– Z satysfakcją witamy Lavazzę w rodzinie naszych partnerów. Umowa ta jest bardzo ważna dla naszego klubu i dla naszego miasta, łącząc dwie najważniejsze włoskie marki na świecie. Projekty, które wspólnie opracujemy, będą dotyczyć różnych obszarów i wykorzystywać wiele strategicznych punktów wspólnych między naszymi markami- skomentował dyrektor finansowy Juventusu Giorgio Ricci.
W piłce nożnej Lavazza jest znana na całym świecie. W 2018 roku Lavazza postanowiła zwrócić się do milionów fanów Premier League na podstawie długoterminowych umów, na mocy których była oficjalnym partnerem kawowym Arsenalu oraz Liverpoolu – dwóch z najbardziej prestiżowych klubów piłkarskich w Wielkiej Brytanii.
źródło: informacja prasowa
fotografia: juventus.com