Subway oficjalnym sponsorem NFL
National Football League (NFL) ogłosiła, że Subway, największa na świecie sieć barów szybkiej obsługi, został oficjalnym sponsorem ligi, zastępując w tej roli McDonald’s.
Jako oficjalny, wieloletni sponsor NFL, Subway będzie mieć wyłączne prawa marketingowe do kluczowych wydarzeń ligi. W celach promocyjnych firma będzie mogła również współpracować z kluczowymi zespołami, graczami oraz pozostałymi partnerami. Marka będzie ponadto sponsorować największe młodzieżowe rozgrywki futbolowe NFL Flag (rozgrywki dla dzieci w wieku od 5 do 17 lat) oraz wspierać działania NFL Play 60, ogólnokrajowej kampanii ligi, której celem jest promocja codziennej, 60-minutowej aktywności wśród młodzieży.
Fani NFL czekają na powrót rozgrywek bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, dlatego cieszymy się, że wraz ze wznowieniem rozgrywek Subway zostanie sponsorem ligi – powiedział Renie Anderson, dyrektor finansowy i wiceprezes wykonawczy NFL. Jesteśmy również podekscytowani partnerstwem Subway w dziedzinie futbolu flagowego i naszych inicjatyw Play 60. Z niecierpliwością czekamy na bliską współpracę z naszym sponsorem, aby pomóc w rozwoju sportu i uczynić sezon NFL lepszym niż dotychczas.
Współpraca rozpocznie się jesienią 2020, wraz ze startem rozgrywek.
Fot. Getty images