26.02.2012 12:42

[Aktual.] Nie będzie Heinz Cup?

Firma Heinz - światowy potentat na rynku produkcji przetworów spożywczych - miała prowadzić zaawansowane rozmowy w sprawie sponsoringu Carling Cup.

[Aktual.] Nie będzie Heinz Cup?

Amerykański koncern – według "Daily Star" – chce poprzez sponsoring imprez sportowych w Europie zwiększyć sprzedaż swoich produktów. Jednym z ruchów ma być nabycie prawa do nazwy rozgrywek o Puchar Ligi Angielskiej.

Od 2003 roku głównym sponsorem tego turnieju jest kanadyjsko-amerykański browar Molson Coors. Nazwa jednego z jego produktów pojawia się w tytule rozgrywek, tworząc nazwę Carling Cup.

Wszystko wskazuje na to, że informacja ta jest zwykłą dziennikarską plotką. Jak zapewnia nas Nigel Dickie – kierownik biura prasowego Heinz – firma nie rozważa na chwilę obecną takiej możliwości.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing