24.02.2012 10:55

Tata partnerem F1

W zeszłym roku po raz pierwszy w historii rozegrano Grand Prix Indii. Dziś firmy z tego kraju rozpoczynają inwestowanie w F1. Jedną z pierwszych jest koncern Tata.


Według umowy koncern Tata będzie zapewniać usługi komunikacyjne podczas wszystkich z 20 wyścigów nadchodzącego sezonu. Firma podróżować będzie zatem ramie w ramie z zespołami F1 po całym świecie.

Indyjski potentat zatroszczy się także o oficjalną stronę F1 – Formula1.com, która odwiedzana jest przez miliony fanów z całego globu. Firma zajmować się będzie między innymi hostingiem portalu.

– Formuła 1 wymaga szybkiej i pewnej komunikacji, ponieważ nawet ułamki sekund mogę mieć ogromne skutki dla marki i jej reputacji – powiedział Vinod Kumar z Tata Communications.

– Bardzo mi miło powitać Tata Communications w rodzinie Formuły 1. Mam nadzieję, że to początek długiej i owocnej współpracy – skomentował Bernie Ecclestone – szef Formula One Administration.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing