Włoska reprezentacja piłkarska na słodko
Włoska Federacja Piłkarska (FIGC) pozyskała nowego oficjalnego partnera dla swoich drużyn narodowych.
Kontrakt zawarto z marką ciastek Ringo, która należy do Barilla Group. Umowa będzie obowiązywać do końca 2021 roku. Tym samym brand dołącza do: linii lotniczych Alitalia, szybkiej kolei Freccia Rossa, marki oliwy z oliwek Costa d’Oro i firmy biletowej Viva Ticket. Wszystkie te przedsiębiorstwa są na trzecim poziomie drabiny sponsorskiej FIGC.
Alessandro Vetuschi, menedżer marki Ringo, powiedział, że firma chce wspierać krajowy system sportowy w tym trudnym okresie w historii kraju. – Narodowe zespoły piłkarskie, tak kobiet, jak i mężczyzn, ucieleśniają główne pozytywne wartości sportu, takie jak dzielenie się, przyjaźń, lojalność i duch zespołowy, które są nieodłącznym elementem DNA marki i które Ringo zawsze promował przez 53 lata istnienia.
Ringo od dawna promuje się w reklamach związanych z piłką nożną, baseballem, koszykówką i hokejem na lodzie.
Do niedawna brand współpracował także z włoską pływaczką Federicą Pellegrini, czy byłą gwiazdą AC Milanu – Ricardo Kaka.