Mercedes-Benz odpuszcza znany stadion
Niemiecki producent samochodów - Mercedes-Benz - nie przedłuży umowy na sponsoring tytularny stadionu New Orleans Superdome.
Kontrakt obowiązywał od lipca 2011 roku i wygaśnie w lipcu przyszłego roku. Uważa się, że rocznie firma płaciła za to od 5 do 6 mln dolarów. W tym czasie obiekt, z którego korzysta New Orleans Saints, franczyza NFL, nosi nazwę Mercedes-Benz Superdome.
Warto jednak pamiętać, że w międzyczasie firma nabyła prawa do nowo wybudowanego stadionu w Atlancie. Mercedes-Benz Stadium, na mocy 27-letniej umowy (od 2015 do 2042 r.) zyskał taką nazwę za 12 mln dolarów rocznie. Grają tam Atlanta Falcons (NFL) oraz Atlanta United (MLS). Co więcej, w tym mieście niemiecka marka ma swoją główną siedzibę w USA.
– Umowa nie będzie przedłużana, ponieważ Mercedes-Benz ma inne możliwości – wyjaśnił Greg Bensel, rzecznik prasowy New Orleans Saints.
Teraz publiczny podmiot, czyli The Louisiana Stadium and Exposition District, będzie musiał poszukać nowego sponsora. Może być całkiem łatwo, gdyż w 2024 roku obiekt ponownie ugości Super Bowl. Już po raz ósmy.
fot. Mercedes-Benz Superdome / Facebook