Agencja uratuje Williamsa?
Nie jest tajemnicą, że ROKiT Williams Racing ma spore problemy finansowe. By polepszyć sytuację zatrudniono agencję i postawiono przed nią nietypowe zadanie.
Ekipa startująca w Formule 1 związała się z agencją sportowo-rozrywkową 1920 Worldwide. Ma ona pomóc w opracowaniu nowego programu komercyjnego dla strojów kierowców.
Kooperacja ma pozwolić złamać tradycyjne formy transakcji i zapewnić nowe możliwości partnerom chcących współpracować z zespołem.
– W trakcie ostatnich miesięcy dokładnie przyjrzeliśmy się rynkowi zastanawiając się, jak wesprzeć naszą nową wizję komercyjną i do początku było jasne, że 1920 Worldwide rozumie to, co wyjątkowego robi Williams, jak i to, co należy zrobić, aby rozwinąć nasz program handlowy – powiedział Tim Hunt, dyrektor handlowy i marketingowy w Williamsie.
Choć F1 obecnie pozostaje w zawieszeniu z powodu pandemii, to udało się podpisać umowę z Royal Bank of Canada. To w jakimś stopniu może zrekompensować utraty takich kontraktów jak te z Rexoną, Tata Communications, Omnitude i Symantec. O PKN Orlen nie wspominając.
Nowym dostawcą ekipy będzie też Precision Hydration. To firma działająca w branży nawadniania sportowców i, jak się określają, „eksperci od potu”.
fot. Williams Racing