22.07.2011 19:24

Na troje w banku wróżyli

Bank of America związał się umowami sponsorskimi z trzema finalistkami piłkarskich Mistrzostw Świata kobiet - Hope Solo, Abby Wambach i Alex Morgan.

\"\"Początkowo, w ramach umowy piłkarki promować mają usługi banku na maratonie organizowanym w roku bieżącym na ulicach Chicago, ale zobowiązania sportowców wobec koncernu finansowego mogą zostać wkrótce rozszerzone.

– "Bank of America Chicago Marathon" jednoczy masę ludzi, których nie stać nawet na sznurówki do trampek, dlatego cieszy nas fakt, że możemy wesprzeć pomocą potrzebujących. Ten bieg to także motor napędowy koniunktury miasta – stwierdziła dyrektor globalnej strategii Bank of America, Anne Finucane. – Nikt nie reprezentuje ducha zespołu bardziej od Abby, Alex i Hope – dodaje.

Zyski indywidualne to jednak także straty ogólne. Druga pozycja zespołu Stanów Zjednoczonych w zakończonych niedawno Mistrzostwach Świata w piłce nożnej kobiet to wpływy mniejsze o ponad 10 milionów dolarów z tytułu umów reklamowych. Panie z USA przegrały w finale z Japonią.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing