18.02.2012 22:32

Coca-Cola promuje się na ścianie

Ofensywa marketingowa Coca-Coli z udziałem Marka Ronsona i Katy B trwa w najlepsze. Tym razem miejscem promocji była ściana we wschodnim Londynie.

Artyści odsłonili w cieniu Stadionu Olimpijskiego kompozycję powiązaną z akcją "Move to The Beat" – kampanii marketingowej, która "zaatakuje" 11 europejskich rynków. Więcej o akcji poczytać można TUTAJ.

Do namalowania grafiki zaproszono młodych artystów z całego świata. Dzieło na położonej w Hackney (wschodni Londyn) ścianie ma 25 metrów szerokości i 10 metrów długości.

Odsłonięcie projektu zbiegło się w czasie z rozpoczęciem akcji promocyjnej na oficjalnym profilu koncernu na Facebooku oraz startem emisji reklamy, która zaangażować ma ludzi młodych do udziału w Igrzyskach Olimpijskich.

Zdjęcia z tego wydarzenia znaleźć można w naszej galeriiTUTAJ

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing