Coca-Cola zaczyna olimpijską ofensywę
W ubiegłym roku Coca-Cola sfilmowała koncert Marka Ronsona i Katy B. Materiał wykorzystany został do promocji Igrzysk Olimpijskich w Londynie.
W lecie 2011 roku Coca-Cola zaprosiła młodzież do udziału w darmowym festiwalu, który poprowadził zdobywca nagrody Grammy – producent Mark Ronson oraz Katy B. Koncert został sfilmowany, a materiał wykorzystany został podczas rozpoczynającej się kampanii Coca-Cola – Move to the Beat – przed Igrzyskami Olimpijskimi w Londynie.
– Podeszliśmy do naszej promocji Londynu w sposób nietypowy, aby stworzyć historię atrakcyjną dla ludzi młodych którą chetnie się podzielą – mówi Jonathan Mildenhall, wiceprezes globalnego marketingu Coca-Cola. – Nie chodziło o produkt komercyjny. Chcieliśmy uchwycić spontaniczne reakcje z różnych punktów widzenia – dodał.
W ramach akcji stworzone zostały dwa krótkie filmy – po 30 i 60 sekund – i dwie dłuższe produkcje (dwie i cztery minuty).
W centrum reklamy dzieje się akcja teledysku do utworu napisanego przez dwójkę artystów – "Anywhere in the world" (Wszędzie na świecie – red.) – która będzie hymnem koncernu na czas zawodów.
Ambasadorami utworu, jak i Coca-Coli będzie czwórka sportowców – Kseniya Vdovina (Rosja), Darius Knight (Wielka Brytania), Dayyan Jaffar (Singapur) i David Oliver (USA). Wykorzystany ma zostać również wizerunek Marii Espinozy (Meksyk).
Reklama z hymnem ma być emitowana na całym świecie od maja 2012 roku, a kampania "Move to the Beat" będzie dostępna jeszcze w pierwszym kwartale roku.