Garść statystyk z Super Bowl
Temat jakości marketingowej Super Bowl jest tak ciekawy, że wałkować można go bez końca. Tym razem popatrzmy na garść finałowych statystyk.
Słowa kluczowe – Facebook i Twitter. Jak wyglądały te dwa portale społecznościowe w trakcie meczu?
W trakcie walki o miano najlepszej drużyny futbolu amerykańskiego w Stanach Zjednoczonych pojawiło się ponad 5,5 miliona wpisów na Twitterze z 46 krajów w 23 językach. Informacje związane z finałem polubiło zaś 215 456 osób.
Zwycięstwo Gigantów z Nowego Jorku przyniosło 10% skok popularności tej drużyny na Facebooku. Po triumfie przybyło im 191 411 dodatkowych osób lubiących profil drużyny. Porażka dała oponentom 4% wzrost.
Najbardziej popularnym "ćwierkiem" był wpis Marka Herzlicha na który znalazło się 2999 odpowiedzi.
Na koniec to, co tygryski lubią najbardziej – reklamy. Najczęściej oglądanym spotem na YouTube przed spotkaniem było wideo przygotowane przez Chevroleta. Dalej uplasowała się Teleflora, Hyundai, Kia i kolejny spot Chevroleta.