Sharp wesprze Euro
Japoński producent elektroniki użytkowej - firma Sharp - będzie oficjalnym partnerem radia talkSPORT w trakcie Mistrzostw Europy w piłce nożnej.
talkSPORT to brytyjskie radio, które nastawione jest głównie na futbol. W swoim pakiecie ma m.in. komentarz spotkań Premier League.
Sponsoring stacji obejmie reklamy firmy podczas relacji ze spotkań Euro 2012 oraz magazynu sportowego przygotowanego przez dziennikarzy radia.
W związku z turniejem w Polsce i na Ukrainie, Sharp uruchomił projekt Fan Labs. To ogólnoeuropejskie badanie ma za zadanie szczegółowo przeanalizować sposób kibicowania fanów piłki nożnej na Starym Kontynencie.
– Jako stacja sportowa jesteśmy podekscytowani na myśl o Euro 2012. Mieć takiego sponsora jak Sharp to doskonała wiadomość na początek roku – mówi Anthony Hogg, pracownik talkSPORT.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Jak miliarder zbudował największy na świecie turniej tenisowy (na środku pustyni)?
Prawie 500 tysięcy osób przyjechało do kalifornijskiej Doliny Coachella, około 15 minut od Palm Springs, by słuchać muzyki i jeść wykwintne jedzenie, ale tłumy mają też oglądać tenis światowej klasy na Indian Wells.



