Manchester City w wersji wirtualnej
Manchester City rozpoczął współpracę z firmą Electronic Arts. Pierwszym wspólnym projektem była prezentacja nowych koszulek klubu w wersji komputerowej.
Do pokazania nowych trykotów angielskiego zespołu wykorzystano silnik graficzny gry komputerowej FIFA 12, która ukaże się w sklepach we wrześniu bieżącego roku. Współpraca obejmie także wsparcie techniczne dla kibiców ekipy z Manchesteru, przesyłanie oficjalnych komunikatów przez specjalne systemy przygotowane przez EA Sports oraz symulacje meczowe oparte na wspomnianej wyżej grze.
Firma programistyczna planuje także wdrożenie specjalnych rozwiązań na Etihad Stadium w dziedzinie multimedialnej rozrywki. – Jesteśmy zachwyceni mogąc rozpocząć nową, dynamiczną współpracę z Manchesterem City – stwierdził nick Harford, pracownik EA. – Na mocy tego porozumienia, EA Sports zainwestuje w tworzenie kontentu i doznań „szytych na miarę”, które przybliżą fanów Manchesteru City z całego świata bliżej klubu, który kochają – dodaje.
– Renoma EA Sports jest niesłychana – zarówno w sektorze gier wideo, jak i globalnej rozpoznawalności jej produktów. Fakt, że firma kalibru EA dołączyła do grona naszych partnerów, jasno pokazuje wzrost znaczenia klubu oraz aspirowanie przez niego do globalnej rzeczy fanów. Wielu naszych kibiców, żeby nie wspomnieć naszych zawodników, jest wielkimi fanami FIFY. Umowa z EA Sports była więc naturalnym krokiem, który pasował do naszej strategii, a który będzie początkiem ekscytującej współpracy – komentuje umowę dyrektor marketingowy City, Ian Cafferky.
Wideo przygotowane na potrzeby tej inicjatywy jest jednym z pierwszych teaserów nowej odsłony FIFY. Przygotowany specjalnie dla fanów Manchesteru City spot ukazuje w akcji największe gwiazdy klubu. Cały film obejrzeć można poniżej: