26.01.2012 09:18

FanCam zawitał do Anglii

Projekt FanCam rozwija się w zawrotnym tempie. Pierwszym klubem angielskiej Premier League, który z niego skorzystał, jest Manchester City.

\"\"
"The Citizens" są prawdziwym pionierem w dziedzinie wprowadzania nowych technologii w ramach komunikacji ze swoimi kibicami. Tym razem fani zespołu będa mogli skorzystać z technologii FanCam o której pisaliśmy jakiś czas temu w kontekście amerykańskiej ligi NFL.

Podczas ostatniego spotkania przeciwko Tottenhamowi, kibice na trybunach sfotografowani zostali specjalną kamerą o rozdzielczości 5 miliardów pikseli. Każdy, kto zjawił się wówczas na Etihad Stadium może oznaczyć się na zdjęciu wykonanym w standardzie HD i opublikować wiadomość na Facebooku i Twitterze.

Dodatkowo działacze klubowi rozpoczęli konkurs, w ramach którego należy znaleźć między kibicami ukryte awatary zawodników. Szukać trzeba Mario Balotelliego, Sergio Aguero, Edina Dżeko i Samira Nasriego.

Na chwilę obecną powierzchnia wirtualnej ściany stale się zapełnia, co dobitnie pokazuje, jaki potencjał drzemie w takim rodzaju komunikacji z fanami.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing