NBA razem z gigantem technologicznym
National Basketball Association (NBA) i gigant technologiczny Microsoft opracowują platformę przesyłania strumieniowego bezpośrednio do konsumenta.

Microsoft i NBA Digital oraz Turner Sports stworzą nową platformę w chmurze Microsoft Azure. Wszystko w celu zapewnienia spersonalizowanych i zlokalizowanych doświadczeń dla międzynarodowego grona fanów NBA.
Współpraca będzie również integrować różne produkty i usługi ligi w Ameryce Północnej.
– Partnerstwo z Microsoftem pozwoli nam zredefiniować sposób, w jaki fani doświadczają koszykówki w NBA. Nasz cel we współpracy z Microsoftem to tworzenie indywidualnie dostosowanych treści, które pozwolą na to – bez względu na to, czy oglądają mecz z trybun, czy gdziekolwiek na świecie – aby całkowicie zanurzyć się w grze i wejść w interakcję bezpośrednio z drużynami i koszykarzami – mówi Adam Silver, komisarz NBA.
Warto pamiętać, że Microsoft współpracuje od lat z National Football League (NFL).

Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
UFC zniknie z ESPN? Do gry wchodzi Netflix
Warto przyjrzeć się kolejnej umowie UFC dotyczącej praw medialnych, w tym prognozie, kto może transmitować wkrótce zmagania w oktagonie.



