Mastercard nadal w grze w Ameryce
Południowoamerykańska Konfederacja Piłki Nożnej (CONMEBOL) odnowiła umowę o współpracy z globalną firmą płatniczą.

Mastercard będzie tym samym wspierać w roli sponsora dwie najbliższe edycje turnieju z udziałem reprezentacji Copa América.
Kooperacja między stronami trwa od 1991 roku. Teraz obejmie też wydarzenia w 2020 i 2024 roku. Ponadto umowa dotyczy też pierwszego w historii Copa América Feminina, który zaplanowano na 2022 rok.
W ramach kontraktu Mastercard otrzymuje tytuł „oficjalnej marki płatności zbliżeniowych w futbolu południowoamerykańskim”, co zapewnia jej wyłączność w kategorii płatności. Otrzymuje także globalne prawa do korzystania z turnieju Copa América i nazwy marki.

Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Kandydat na szefa MKOl-u: kluczowe jest spotkanie przyszłego przewodniczącego z Trumpem
Juan Antonio Samaranch junior, jeden z kandydatów na nowego przewodniczącego Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego, uważa, że osoba obejmująca to stanowisko powinna jak najszybciej spotkać się z prezydentem USA, Donaldem Trumpem.



