Deliveroo poszerza zasięg w piłce
Deliveroo został oficjalnym partnerem w zakresie dostaw żywności Eredivisie, holenderskiej najwyższej ligi piłkarskiej.

Kontrakt będzie obowiązywał do końca sezonu 2020/21. W ramach współpracy partnerzy restauracyjni Deliveroo przygotują specjalne zestawy „dań piłkarskich”.
Współpraca będzie też widoczna na ubraniach i torbach osób dostarczających posiłki, jak i w kampaniach reklamowych firmy.
W ramach trwającej kampanii zarówno klienci, jak i dostawcy mogą wygrać bilety na mecze Eredivisie.
Jeroen Schaling, dyrektor marketingu Deliveroo w Holandii, powiedział, że sponsoring dobrze pasuje do ambicji Deliveroo, aby rozszerzyć działalność na kolejne miasta w Holandii.
Deliveroo szybko rozwija się w całej Europie. Firma zawarła już szereg umów sponsoringowych m.in. z FA Cup, LaLiga (Hiszpania), Włoską Federacją Piłkarską, Paris Saint-Germain i Olympique Lyon.
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
NFL znowu na stadionie Bayernu Monachium
NFL ponownie zawita na Allianz Arena, gdzie zostaną rozegrane mecze sezonu zasadniczego w latach 2026 i 2028. To oznaka zacieśnienia współpracy Niemców z Amerykanami.