Manchester United szuka… dyrektora kreatywnego
Manchester United FC, czyli jedna z najpotężniejszych marek sportowych świata, ogłosiła rekrutację na stanowisko dyrektora kreatywnego.
To nowe stanowisko utworzone przez przedstawiciela Premier League. Zarazem, wymagania są dość ciekawe.
Kandydat musi mieć co najmniej dziesięcioletnie doświadczenie w pracy w agencjach reklamowych.
Nowy pracownik będzie odpowiedzialny za realizacje kampanii reklamowych. Będzie opracowywał strategię, ale i ją wdrażał.
Dyrektor kreatywny będzie podlegał Ali Edge, szefowej marketingu Manchesteru United FC.

Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Kandydat na szefa MKOl-u: kluczowe jest spotkanie przyszłego przewodniczącego z Trumpem
Juan Antonio Samaranch junior, jeden z kandydatów na nowego przewodniczącego Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego, uważa, że osoba obejmująca to stanowisko powinna jak najszybciej spotkać się z prezydentem USA, Donaldem Trumpem.



