Nowy szef, nowa kampania Under Armour
Under Armour rozpoczęło nową i bardzo oczekiwaną kampanię. To zarazem kolejny rozdział pod przewodnictwem nowego prezesa.
Kampania "Protect this House” pomogła firmie zyskać na znaczeniu w kraju 15 lat temu. Teraz przedsiębiorstwo z Baltimore próbuje zmotywować sportowców na całym świecie przesłaniem wytrwałości i pokonywania przeciwności za pomocą nowego hasła: "The only way is through".
To zarazem pierwsza akcja pod zarządzaniem Patrika Friska, który zastąpił od 1 stycznia 2020 Kevina Planka.
Frisk i Plank poinformowali analityków z Wall Street, że firma rozpocznie „tryb aktywacji” w 2020 roku. Frisk nazwał rozpoczęcie kampanii „wielkim momentem”. Powiedział, że Under Armour spędził ostatnie sześć miesięcy testując jego części z konsumentami, aby „upewnić się, że wszystko jest w porządku i że ma odpowiedni wpływ na odbiorców”.
Prezentacja podczas "Human Performance Summit" była okraszona wizytą wielu znamienitych sportowców jak choćby Michael Phelps, Lindsey Vonn, Bryce Harper, Natasha Hastings.