NHL wybrało dostawcę piwa
National Hockey League (NHL) porozumiało się z Anheuser-Busch InBev oraz jej kanadyjską spółką zależną Labatt na temat współpracy.
Umowa określa markę Bud Light jako oficjalne piwo ligi w USA, a Budweiser otrzymuje ten sam tytuł w Kanadzie.
Partnerstwo obejmuje wszystkie ważne wydarzenia związane z NHL oraz szerokie prawa do aktywacji, w tym treści cyfrowych. Dotyczy to również partnerów ligi w zakresie praw medialnych: NBC w USA, Rogers Sportsnet w Kanadzie, a także NHL Network, social media rozgrywek i strony internetowej ligi.
Ponadto w Kanadzie umowa obejmuje aromatyzowane napoje słodowe i napoje, przy czym woda gazowana Mike 0g Harder staje się wiodącą marką w partnerstwie.
AB InBev i Labatt są dawnymi długoterminowymi partnerami NHL, jednak zostały one zastąpione w 2011 roku, kiedy zawarto umowę o wartości 400 mln dolarów z Molson Coors.
AB InBev ma również lokalne współprace z 24 z 31 zespołów NHL.