Bridgestone partnerem Eurosportu
Producent opon Bridgestone, który jest sponsorem TOP Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego ma nową umowę.
Otóż będzie partnerem prezentującym relacji z Igrzysk Olimpijskich Tokio 2020, których oficjalnym nadawcą w Europie jest Eurosport.
– Osiągany przez Eurosport zasięg i budowany poziom zaangażowania widzów, w połączeniu z możliwościami produkcyjnymi i kreatywnością, sprawiają, że jesteśmy najlepszym partnerem dla wszystkich marek, które chcą angażować miliony fanów w całej Europie wokół igrzysk olimpijskich – nie ukrywa Mike Rich, Eurosport head of sports marketing solutions.
Głównym elementem współpracy będzie sponsoring serii „Essential Olympic Stories”, czyli programu przedstawiającego największych bohaterów i najważniejsze momenty igrzysk.
Bridgstone będzie też choćby sponsorem porannego podsumowania kolejnych dni wydarzeń na igrzyskach w Tokio.
Istotnym elementem będzie również branding na stronie oraz w aplikacji Eurosportu, a także akcje specjalne związane z najważniejszymi momentami igrzysk.